Publicatie!

Na momenten van frustratie en van inspiratie, van wandelingen en wijntjes, van schrijven, schrappen en herschrijven,  heb ik nu echt mijn eigen boekje in handen! De bundel heet ‘Moddervoeten’ en bevat 45 persoonlijke Nederlandse gedichten.

‘Moddervoeten’ is te bestellen via Jongboek

moddervoeten

Dit staat op de achterkant:

Annemieke (1975) is een zoekende moeder, overwerkte hulpverlener en twijfelende gelovige. Ze heeft lief zo goed en zo kwaad als dat gaat. Vanuit deze schitterende chaos schrijft zij gedichten die persoonlijk van aard zijn en mild van toon. Haar woorden inspireren om het leven te omarmen, niet op grootse wijze, maar gewoon met je voeten in de klei.

 

 

 

 

11 thoughts on “Publicatie!

  1. Ooooh WOW!! You did it!! 😀 Wat een prestatie en wat een mooie titel en pakkende tekst voor de achterkant! ❤

    En ik vind bovenstaande misschien wel het beste gedicht dat ik tot nu toe van je las. Toen 'had' je me. En nog hoor. Ik ben een fan! 🙂

    Like

    1. Aawh Inge, je bent de eerste die reageert, en nog wel zo positief! Dat vind ik superleuk! Je bent echt een inspiratiebron voor mij met jouw openhartige en kwetsbare manier van schrijven. Wat gaaf dat mijn woorden jou ook raken. 🙂 ❤

      Liked by 1 person

  2. Van Ger en Lidy ontvingen we gisteren jouw bundel ‘Moddervoeten’. Een openbaring. Vanmiddag kon ik niet meer ophouden met lezen en luisteren. De vorm is voor mij tekenend voor de inhoud – ‘het’ rijmt, maar lang niet altijd. Het is blijven zoeken, omdat je gevonden bent (Contouren) en verliezen om te vinden (Psalm 23). Vaste grond in de modder! Indrukwekkend. Een kostbaar cadeau !

    Liked by 1 person

  3. Beste Annemieke,
    je bundel heb ik gekregen van een vriendin: wat een feest van herkenning om jouw gedichten onder ogen te krijgen, b.v. EVA, HUIS, CONTOUREN! Dank!
    MODDERVOETEN en WALK SLOW zijn nu wel erg toepasselijk: als voetreflexoloog zit ik momenteel met een voet in het gips en heb genoeg tijd en stof tot overdenken!
    Tot de volgende ontmoeting!
    Dian Wilzing

    Liked by 1 person

    1. Beste Dian, Wat ontzettend leuk, jouw complimenten! Dankjewel! Niet leuk voor je om verplicht stil te moeten zitten, maar inderdaad, soms zijn er ook mooie dingen te vinden in de diepte en/of stilte he? ( En daarna weer met je voeten in de klei. 🙂 )

      Like

Leave a Reply

